Sunday 29 June 2014

SIAPA INGIN TURUNKAN 5 KG LEMAK DI BULAN RAMADHAN TANPA RASA LETIH & TANPA MENGANGGU SOLAT TERAWIH?



***100% PERCUMA!! ***

Disini, saya ingin berkongsi dengan anda semua bahawa, seperti tahun-tahun sebelumnya XCLUSIVE FITNESZ SEKALI LAGI ingin menganjurkan 30 HARI latihan senaman secara PERCUMA untuk orang awam iaitu, RAMADHAN FITNESS yang diketuai oleh MURAD ZAID (No.1 High Performance Fitness & Lifestyle Coach in Asia).

Program RAMADHAN FITNESS ini dapat membantu anda untuk mendapatkan hasil kecergasan yang terbaik pada bulan Ramadhan! Selalunya, ramai dikalangan kita mengambil kesempatan untuk menurunkan berat badan pada bulan ini, mungkin ada yang berjaya turun sebanyak 1-2 kg, gembira sebab muat pakai baju kurung lama tetapi, anda mungkin tidak menyedari bahawa anda telah menurunkan berat otot dan bukan LEMAK!

Seperti soalan pertama saya tadi, siapa ingin menurunkan sekurang-kurangnya 5kg lemak dalam masa 1 bulan dan tanpa rasa letih ketika berpuasa & tanpa menganggu solat terawih anda?

Kami mempunyai KEPAKARAN dalam mendapatkan badan impian anda! Kami mempunyai KEPAKARAN dalam cara pemakanan sihat dan cara bersenam yang betul!

TAWARAN INI HANYA DIBUKA SEHINGGA 5HB JULAI 2014
Ingat bahawa KEKAYAAN PERTAMA ADALAH KESIHATAN!

Program ini dianjurkan untuk MEMBERI semula kepada orang awam. Anda hanya perlu SMS ke 0132547295 <Nama> <IC> atau PM saya untuk dapatkan maklumat lanjut.




‪#‎xclusivefitnesz‬ ‪#‎gyminshahalam‬ ‪#‎MuradZaidi‬ ‪#‎FitnessinShahalam‬ ‪#‎BootcampinShahAlam‬ ‪#‎fatloss‬ ‪#‎weightloss‬ ‪#‎TRXinShahAlam‬ ‪#‎AerobikinShahAlam‬

No comments:

Post a Comment